zaterdag 19 juni 2021

Ik heb die bewaard... want die zijn schatten waard! :-)

Liefste kindjes van klas 3B, 

Wat een jaartje...! Het is er ééntje om nooit meer te vergeten!

Hierbij enkele mooie, grappige uitspraken van onze klas. 

Prachtige herinneringen! 

Veel leesplezier!

Juf Carine

Matiz : Ayham had 10/10 voor zijn dictee. Hij had wel 1 fout. Dus vraagt hij hoe dat kan... Ik leg hem uit dat het een woordje is, dat niet in ons woordpakket staat en dus niet meetelt 'als fout!... Waarop Matiz antwoordt : 'Juf en als je geen fouten hebt, krijg je dan 11/10?'   :-)

Elisa : 'Hopelijk heb ik later een dochter hoor, juf.'. Ik vraag haar : 'Waarom?'. Ze antwoordt : 'Wel, jongens plassen altijd op de bril!'   :-)

Ritaj : 'Ik vind de directeur leuk 'voor een directeur!'   :-)

Ayham : 'Als ik directeur van onze school zou zijn, dan zou ik het toch wel een beetje anders doen.' 'Ik zou alle juffen en meesters heel veel werk geven!' Ik antwoord : 'Oei, waarom Ayham?' Hij antwoordt : 'Maar jou niet hoor, juf!' 'Omdat jij de liefste bent!'   :-)

Evelien : 'Juf, je ziet er druk uit vandaag.' 'Kan ik jou helpen?'

Anastasia mist vaak om mij aan te spreken... Dan zegt ze 'mama' i.p.v. 'juf'... En ik vraag haar hoe dat komt...? Ze antwoordt : 'Omdat jij mijn tweede mama bent, juf!'   :-)

Ayham : Er staat in een leestekst het woordje 'geldwolf'. Iemand van de klas vraagt wat dit woord betekent... En Ayham antwoordt : 'Ik weet het, de directeur!'   :-)

Evelien : Onze secretaresse Manon vraagt aan Evelien op vrijdagavond : 'En, ben je blij dat het weekend is?' Waarop Evelien antwoordt : 'Ik kom graag naar school, hoor. Ik ga naar huis omdat ik naar de dokter moet!  :-)

Wat zijn jullie toch schatjes, hé! ;-)

Liefs,

Juf Carine



Geen opmerkingen:

Een reactie posten