zaterdag 17 oktober 2015

Zo schattig en lief van jullie... ;-)

Een juf zonder stem, is natuurlijk niet zo evident :-( ... Maar jullie deden het deze week super in de klas! Het grappige was dat ik fluisterde en jullie fluisterden terug :-) .... Ook waren jullie zo bezorgd om mij en kreeg ik spontaan allerlei tips van jullie om zo snel mogelijk te genezen zoals : Kiana : veel water drinken, Thibo : vroeg gaan slapen, Gwydian : honing eten, Shari : thee met citroen drinken, Amélie : stil zijn, Idris : warme chocolademelk drinken, Pieter : een wondersapje van zijn oma drinken, Len : warme melk drinken, Elune : een pilletje bij de apotheker halen, Xander : niet praten in de klas en alles op het bord schrijven, En Thibo was zelf een beetje ziek maar zei nog vlug even, net voor hij naar huis ging, donderdagavond,... Juf mijn papa heeft ook nog een tip voor jou : 'Vanavond een grog drinken.' Wel lieve schatten van me, dankzij al jullie supergoeie tips en de nodige zwijgplicht van de dokter, hoop ik snel terug te zijn!!! :-) Juf Carine

1 opmerking:

  1. Gwydian was echt bezorgd voor zijn juf en nu nog altijd want zie dat juf anders weer een dagje afwezig is dan is het niet zo leuk zonder onze juf!

    BeantwoordenVerwijderen