zaterdag 12 juni 2021

Duimen jullie mee?

Liefste dagboek,

Ik ben Anastasia en zit in het derde leerjaar. Mijn vriendjes en ikzelf vinden dat ons kerkplein er best wat mooier, groener kan uitzien.

Dus schreven we, samen met onze juf Carine, een brief aan de burgemeester. Daarin gaven we al onze ideeën en dromen door, om er een fantastisch mooi plein van te maken. 

Zouden we een antwoordje terugkrijgen? Dit was spannend!!!

En ja, hoor! Dat kregen we. Zoooo cool!

En die brief kunnen jullie hieronder lezen. 

We hopen allen op een supermooi en groen kerkplein!

Duimen jullie mee? 

ANASTASIA



Beste leerlingen

Ik heb jullie brief goed ontvangen en heel goed gelezen. Ik wil jullie bedanken voor jullie leuke voorstellen. 

Ook ik vind groene en leuke plaatsen en pleinen in onze stad heel belangrijk. En jawel, ook het kerkplein aan jullie school kunnen we veel mooier inrichten.

Ook de studenten van de hogeschool deden al heel wat voorstellen. Samen met jullie juf en de school zullen we al deze voorstellen bespreken. Zo kunnen we echte plannen en tekeningen van het nieuwe plein maken. 

Zou het niet leuk zijn om ergens in de loop van het volgende schooljaar les te kunnen volgen buiten op het plein op banken in het groen? Ik denk het wel!

Ik wens jullie allemaal veel succes toe en hopelijk kunnen we elkaar eens ontmoeten op het supermooie en groene kerkplein aan de school. 

Met heel veel groeten

Eerste schepen stad Oostende

Geen opmerkingen:

Een reactie posten